onsdag 21. november 2007

Flere bilder!

Her kommer det enda flere bilder;)


Min ecuadorianske "familie"

Ute paa tur med kuene;)

Jeg laget grisgrot til "familien" min her nede, de sa at de likte det, men tviler;)


Det har blitt endel isspising her nede ja...


Noen indianere

Baños, en utdod vulkan som det kommer varme kilder ifra, saa de har laget et basseng rundt, kjempe varmt og deilig!!

Familien til Ida Mari spanderte pizza paa oss, flere av sosknene vaare og noen av ungdommene i kirka her i Cuenca


Paa besok hos ekteparet Toppen, har vaert misjonerer her i mange aar, men er hovedsaklig mosatt i Norge naa. I samme huset bor det to norske studenter, hun ene er faktisk fra Erfjord!!










Paa tur til Cajas, en nasjonalpark



Paa tur til Chordeleg




Jeg og Maria paa sombrero museum


Utsiktsbilder over Cuenca



Fra nasjonaldagen her i Cuenca

1 kommentar:

Anonym sa...

Hey! Masse kule bilder fra Cuenca!! Var kos å treffe dere der, håper dere en vel innstallert i Quito og at jobb og bo virker bra der! Dere er hjertelige velkomne hit (uansett om jeg er her eller ikke..) og håper på å se dere i Quito!!