tirsdag 9. oktober 2007

Tida flyr!!!

Tiden går så fort her at jeg nesten ikke får tid til å sitte foran pcen!! Forrige helg var mor på besøk her, kos å treffe henne. Onsdag forrige uke begynte høstferien, så da bar det hjemover:) Kjempe gøy å komme hjem og treffe venner og familie:) Var også innom jobben en tur og sa hei til dem:) Var også en tur elt!! hos Agathe på lørdagskvelden og natta;) Dro ikke hjem før klokka var 5 på morgenen, var veldig gøy å treffe henne, er jo 5 måneder til neste gang!!
Så på søndagen måtte vi reise tilbake til GUS, var en trist dag, men gikk heldigvis bedre enn forventet!! Men flyturen var den verste jeg noen gang har vært med på!! Som kjent har jeg da flyskrekk, og da vi skulle lande tok flyet et ordentlig hopp, var drit ekkelt!! Men heldigvis satt Gry ved siden av meg så jeg moste armen hennes, stakkars... Men men, vi kom da oss trygt frem tilslutt..!
I går(mandag) hadde vi en ganske rolig dag, hadde team-samling og områdestudie, deilig å ha en rolig dag etter ferien! Idag har røde kors vært her og hatt førstehjelp for oss, så nå er vi nesten klar til å dra... Bare 10 dager igjen nå... Blir fullt kjør de neste dagene, mye som skal fikses, planlegges, vaskes og pakkes... Jepp jepp, tror dette var det viktigste som har skjedd de to siste ukene:)

Ingen kommentarer: