tirsdag 25. september 2007

En liten oppdatering;)

Heisan;)
Siste nytt fra skogen;)
I helga var jeg hos far en tur, så begge tantene mine og 3 søskenbarn kom på besøk til Bestemor for å si hade til meg... Hater å si hade!! Vet at det er så lenge til neste gang jeg ser dem igjen!! Men men, slik er det... Hadde en fin helg utenom det da;)
Da jeg kom hjem på søndag reiste vi rett opp til Hurdal verk folkehøgskole, der skulle det være et møte kalt secret service!! Var et utrolig bra møte, vil anbefale alle som engang får mulighet til å gå på det!!
Ellers tror jeg at det kommer til å bli en rolig uke, det er herlig, kjenner at jeg begynner å bli litt dliten av at det alltid skal skje noe, men skal ikke klage, kjekt at det skjer noe;)
Denne uka ser jeg veldig frem til fredag:) da skal jeg først treffe far og få pcen min også skal vi kanskje gå ut å spise, og senere på dagen kommer mor hit:) det blir bra;)

1 kommentar:

Ida Mari sa...

Ej e gla i dej ! :)