onsdag 19. desember 2007

Snart jul!!

Naa er det lenge siden jeg har faatt oppdatert her!!! Siden sist har det skjedd ganske mye. Bla. har vi vaert i Guayaquil, der var vi paa stranda, saa paa misjonsalliansens og normisjonens arbeid, vaert merd misjonsalliansen paa jobb i slummen (var med Trond ifra Fiskaa;), vaert paa gudstjeneste i slummen, truffet normisjonens misjonerer Kristin og Kjetil Haga, og Ingunn og Ellen og faatt vaert med paa noe av deres arbeid, kjempe spennende aa se!! Baade misjonsalliansen og normisjonen gjor utrolig mye bra der nede!!
Forrige helg var vi en tur til Otavala, der er det et ganske stort inianer marked med utrolig mye fint!!! Pengene floy, men naa har jeg ivertfall begynt paa presangene til familie og venner;)
I ukene jobber vi fortsatt i barnehagen, laereren sjokkerer nesten hver dag... I gaar kjeftet hun paa meg i jeg ikke forsto hva hun sa... Jaja, naa er vi snart ferdige der, bare i morgen igjen... Idag fikk di boller som vi hadde laget, de fleste syntes at de var kjempe gode, men ikke alle;) Var ivertfall kjempe koselig;) Naa begynner ogsaa de fleste aa bli ganske trygge paa oss, og krypper ofte opp i fangene vaare for aa faa kos:)
Ellers flyr dagene naa, vi har maatt laget en plan for denne uka slik at vi faar gjort alt vi vil/har lyst til;)
Paa julaften blir vi her i leiligheten vaar i Quito, skal spise norsk melkesjokolade, kalkun, waldowsalat og mye mer;) Vi har ogsaa kjopt oss et juletre, det har faatt blinkende, fargede lys, ikke aldeles nydelig, men er ivertfall juletre;) Julemusikk spiller vi mye ogsaa, men vi hadde bare en cd med oss saa den begynner vi aa bli litt lei;) 2 juledag reiser vi til jungelen og blir nok der til 2 januar, det gleder jeg meg veldig til, blir spennende aa faa reise dit og oppleve masse spennende:)
Ellers har jeg naa begynt aa gaa til kiropraktor her nede, etter forste time sente hun meg paa rongten for aa kartlegge hva jeg hadde problem med... Det hun fant ut da var en del forskjellige ting... Bla. at deler av ryggraden min er litt vridd til hoyre, litt forstor svai i ryggen, "wiples" nakke, en hofte er 5 mm lengre enn den andre slik at den ene foten er 4 mm lengre... Saa naa gaar jeg veldig intensivt til henne siden vi snart skal flytte her ifra... Er ganske dyrt, men haaper at det hjelper;)
Til alle dere som jeg ikke snakker mer med for jul: HA EN RIKTIG GOD JUL OG ET GODT NYTT AAR!!! sAVNER DERE ALLE!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

vel, det er i alle fall godt at du nå vet hva som er galt med ryggen din! Så dere får bare begynne å be helt konkret (noe dere sikkert gjør alt, men) - i jungelen er det ikke så mange kiropraktorer vel? Lykke til der i alle fall - høres kjempespennende ut!

Våre juletrelys blinker også...
Amalie

Anonym sa...

Godt nyttår Catty:)Kan du senda meg postadresså di i Canjar?
-Kristin