onsdag 2. januar 2008

Godt nyttaar alle sammen;)

Heisan;) Da var vi kommet tilbake til Quito etter 5 dager i jungelen!! Var en veldig spesiell tur, har opplevd ganske mye, tror ikke jeg kommer til aa reise tilbake senere, men er kjekt aa ha det med seg;) Minnet meg veldig om speidertur, veldig mye likt, men alikevel ulikt. Men var ihvertfall spennende;) Denne pcen tar ikke bilder saa de faar komme senere, men dere kam jo ta en kikk paa de andre fra teamet mitt sine blogger, tror det skal ligge noen bilder der!
Nyttaarsafta var vi i Coca, en liten rik by i jungelen, der bodde vi paa et fint hotel og spiste god mat;) Maatte jo ha litt luksus etter 5 dager med pasta, ris, masse mygg, svette og insekter over alt;) Var en veldig stille nyttaarsaften for vaar del, men paa gata var det masse liv!! Paa nyttaarsften her er det vanlig aa lage dukker og stander, dukkene brennes opp kl 12, og er for aa "brenne opp" det gamle aaret, eller for at det skal bli et godt neste aar. Paa stendene staar det onsker for det nye aaret. Spennende aa ha det med seg, for her er nyttaarsaften mer en folkefest i gatene!!
I gaar kom vi tilbake hit, aa naa sitter jeg paa vaskeriet aa vasker masse klaer!! 5 dager i jungelen synes, og i morgen flytter vi igjen! Da skal vi til Cañar, og jeg ska jobbe paa en fodelsklinikk og et gamlehjem, gleder mer veldig til det, savner jobben min!! Cañar er bare en liten landsby oppe i fjellene, paa ca 3000 meter, saa der faar vi litt mer frihet, gaa ut alene mer, det skal bli deilig;)
Haaper dere alle har det bra, hadde vaert koselig med en mail i ny aa ne, vet jo ikke va som skjer hjemme;)

1 kommentar:

Anonym sa...

lykke te i canar, håpe dåkke finne metoder for å finna varme i kulden:)