mandag 4. februar 2008

Karneval!

Her er det naa karneval, og da har vi faatt ferie!! Herlig!! I gaar kom vi hit til Riobamba, en liten by ca midt i Ecuador. Feiring av karneval her er vannballonger en maaned i strekk, og de dagene rundt karneval er alt lov, saa i gaar saa vi ikke ut(bilde kommer;)!! Vi var gjennomvaate, fulle i mel, maling og skum!! Men heldigvis er det ikke saa veldig kaldt her, saa det gikk bra;) Var ganske morsomt, men enkelte er ganske feige! De staar da enten i et vindu eller opp paa et tak, slik at det er umulig aa ta igjen, vi er nemlig flinke til aa ta igjen, men faar da enda mer;) I gaar tror jeg det maa ha vaert 10 gutter som omringet meg og dynket meg med alt mulig;) I dag har vi vaert i Ambato, der er det stort opptog av folk som kler seg ut i blomster med et eller annet tema (tror jeg...), men det var saa utrolig mye folk at det var umulig aa se noe som helst! Saa bare et hode i ny og ne... Men det var ihvertfall masse liv der da;) Det var forrosten paa vei ditt jeg mistet telefonen min, hvor er et mysterium, men den er ikke i lommen min lenger ihvertfall... Saa fortiden er det ikke en saerlig god ide aa prove aa ringe meg paa den;) I rubrikken ved siden av har jeg skrevet nr til de andre, saa dere kan prove det hvis dere vil;)
Ellers har jeg det bare bra, hadde en fin bursdag med gode venner;) De hadde staatt opp 6 (eller ble det noe senere jenter;) for aa lage kake til meg siden bussen vaar gikk kl 8. Saa den morgenen ble jeg vekket med sang, stearinlys og pakker;) Ikke vaerts aa ha bursdag i Ecuador naar en har gode venner med;) Love ya folks;)

1 kommentar:

Britt sa...

Hey there! Dette er litt spennende. Aldri gjort dette tidligere. Ikke la de få ødelegge for deg hvem du er og hvorfor du er der. Alt godt videre!
Britt