mandag 3. mars 2008

Chao Ecuador - Hei Norge!

Naa skal vi snart dra hjem, paa torsdags morgen gaar flyert, utrolig at 4 1/2 mnd kan gaa saa fort!! Tror det maa vaere de 4 1/2 i mitt liv som har godt saa fort!! Jeg har opplevd og laert kjempe masse! Kommer til aa savne folket, venner, spraaket, ja hele Ecuador! Men blir ogsaa veldig deilig aa komme til Norge igjen, spise mors kjottkaker, bare ta en telefon naar jeg vil snakke med en venn eller familie, mye blir enklere, men ogsaa verre, for jeg foler at jeg ogsaa horer litt til her... Men Norge, her kommer jeg;)

Hva jeg gleder meg til i Norge:
- Treffe venner og familie
- Brunost, hvitost, fiskepudding og melkesjokolade!
- Kunne stole paa at bussen gaar eller kommer naar den skal
- Slippe konstant ropping, tutting og plystring fordi vi er hvite
- Mobil!
- Litt utvalg i klaer aa vaske dem naar jeg vil
- At alle forstaar hva jeg sier og jeg forstaar hva de sier
- Eget rom

Hva jeg kommer til aa savne fra Ecuador
- Alle vennene jeg har faatt her
- Vertsfamilien min
- Isbarene
- Sola paa kysten
- Spraaket
- Klinikken
- Teamet
- Alle de gjestfrie og vennlige folka
- Markedene
- Frukten

Ingen kommentarer: