tirsdag 11. september 2007

Harry eller??


Halla;)
jaja så var ei helg til over;) Jeg var her på skolen i helga, deilig å få sove lenge:) blir ikke så mye soving på ukedagene:p På lørdag var jeg, Siri, Gry og Ida Mari på ein tur, er så mye skog her!! Er så annerledes enn hjemme! Men, men, vi hadde ihvertfall en kjempe fin tur:) på kvelden var vi sosiale, var her nede på skolen og hadde quiz, leker og spill, blir litt barnslige når vi er her kan du si;) en annen ting som er annerledes her er VÆRET!! Det regner nesten ingenting!! Ganske rart siden jeg er vant med at hver gang en går ut døra hjemme begynner det å regne... Siden vi begynte har vi hatt veldig mange blå himmel-dager, men det begynner å bli kaldt nå:( Har vært kjempe mange fine kvelder så vi ser mye på stjernene:) på lørdags natta var det en gjeng som sov ute, visste ikke om det jeg... Hvis ikke hadde jeg vært med med en gang:)
På søndag var vi litt Harry da:) jeg, Gry, Ida Mari, Lillian og Lina reiste til Charlottenberg og "snopte";) Genialt med Sverige så nærme, de har jo åpent på kjøpesentrene på søndagene:)
Idag har ekteparet Goldsmith ifra England undervist hos oss, veldig spennende!! De har jobbet maaaaange år i Asia, og endel på en misjonærskole i England!! Kjempe søte folk, men jeg har bare et problem... De snakker bare ENGELSK!!! Men men, har vel ikke vondt av å lære mer om det...
Ellers så har vi prøvd å lære litt spansk da... Men det går tregt... Forstår ikke hvorfor de ikke kan snakke norsk i Ecuador:p hadde vært såå mye lettere;)
Ellers så er folka her fortsatt veldig kjekke:) kommer godt overens med de fleste! Vi har et veldig bra team, blir sikkert knall bra når vi kommer ut, er bare 5 1/2 uke til vi reiser nå... Skumle greier... Men så er det da bare 4 uker til høstferien:) skal bli gøy å komme hjem da, men tror at det kanskje blir litt travelt... Litt mye som skal ordnes og gjøres på 4 dager....
Skal prøve å få lagt ut litt flere bilder, men jeg er nok ikke teknisk nok... Får det ikke til slik jeg vil ha det!

2 kommentarer:

Lillian sa...

Veldig bra redigert bilde ;) hehe.. Vi hadde det knall på søndag!

Anonym sa...

Ja? koffår snakke dei kje norsk i ecuador? TRAGISK!;) Dokk kan jo lera dei d...