onsdag 24. oktober 2007

Heisan;)

I dag er det forste dag paa spanskskolen, jeg, siri, ida mari og maria begynner idag kl 2 mens aase mari og hanna begynte i morges kl hal 9. Blir spennende aa laere litt spansk! Klarer aa forstaa noe hvis folk er flinke aa bruke kroppsspraak. Ellers har jeg det veldig bra her! Siden sist har vi ikke gjort saa veldig mye, vaert litt rundt her i Cuenca, hatt en del besok, leitet etter minibanker som vil gi oss penger, styrt med mobiler og litt forskjellig. Her har da reintiden begynt en maaned tidligere, saa her detter det ned hver ettermiddag, gedigne draaper!! Oss vestlendinger er jo vandt med at ikke regnet gir seg den dagen saa vi fortsetter aa gaar, mens alle ecuadorianerne staar aa ler av oss fordi de vet at det snart gaar over;) Tror de har en del moro med oss utlendinger ja;)
Satt foresten bakpaa med en pickup igaar, er ganske vanlig her nede, omtrent ingen traffikkregler, og de faa som er blir ikke holdt, hadde aldri turt aa kjore her selv!
I morgen er det da min tur til aa flytte til vertsfamilie, ida mari og maria flyttet idag, og de 3 andre flytter paa fredag. Endel forskjellige tanker om det, men tror det kommer til aa bli kjempe bra!

2 kommentarer:

Finni sa...

allså, det kan virka som få lese bloggen din si kommentarane ikkje akkurat flaggre, men eg e inne på ann sikkert femten ganger om dagen:) ..litt galen itte å hørra om koss det e å ver der kor Siri e :|
Men uansett, forstår dåkke har det ganske bra, håpe det stemme? Og blondt hår e vel ikkje feil der nere kan eg tenka meg:)
smil (..men på norsk)

Anonym sa...

Hei:-)
Hørrest ud som dokk har det kjekt nere i Ecuador... Du har kje heimlengsel altså?
Håbe du kose deg masse, Cathrine..
Klem Beate